YouTube додає можливості просування з закликом до дії та дозволяє розміщувати більше зображень у повідомленнях спільноти

by Денис Нагорный
7 просмотры 4 minutes read
Ютуб добавляет возможности продвижения с призывом к действию и позволяет размещать больше изображений в сообщениях сообщества

YouTube анонсував нове оновлення для розділу «Спільнота», а також додав нові опції заклику до дії для просування під час трансляції та можливість редагувати автоматично дубльовані кліпи.

По-перше, про публікації в спільноті. YouTube надає менеджерам каналів більше можливостей для самовираження у своїх соціальних оновленнях, збільшуючи кількість зображень, доступних у публікаціях. У цьому ж напрямі платформа підсилює колаборації: зараз YouTube тестує показ співавторів у кліпах — це спрощує атрибуцію, підвищує видимість учасників і допомагає масштабувати охоплення через спільні релізи; докладно в матеріалі Ютуб експериментує з новим відображенням співавторів у кліпах.

За словами YouTube:

«Раніше автори могли завантажувати лише п’ять зображень для однієї публікації на своєму каналі. Тепер вони зможуть завантажувати до 10 зображень для однієї публікації».

Досить просте оновлення — більше зображень у ваших постах, що може забезпечити більше контексту та більше можливостей для взаємодії. YouTube повідомляє, що ця опція буде запущена на всіх пристроях цього тижня.

YouTube також спрощує оновлення кліпів, до яких застосована автоматична озвучка: тепер система зможе повторно обробляти відредаговані кліпи, щоб гарантувати точність озвучення.

Невдовзі творці зможуть використовувати Studio Editor для відео з увімкненою автоматичною озвучкою. Після збереження змін доріжки автоматичного дубляжу будуть відтворені відповідно до редагування.

Таким чином, у вас з’явиться більше можливостей для управління та обслуговування відео з автоматичним дубляжем, оскільки YouTube тепер може переглядати ці зміни та зберігати ваш контент доступним іншими мовами.

YouTube поступово впроваджує функцію автоматичного дубляжу для більшої кількості користувачів, і тепер усі перевірені творці можуть отримати доступ до цієї опції.

YouTube також зазначає, що редагування відео з вручну завантаженими багатомовними субтитрами стане доступним пізніше цього року.

Нарешті, YouTube випускає нове оновлення для YouTube Promote, яке надасть творцям більше можливостей для заклику до дії (CTA) під час просування своїх роликів.

Як видно з прикладу, YouTube тепер надаватиме більше варіантів кнопок CTA на вибір під час налаштування кампаній просування.

«Коли кампанія створюється з метою збільшення кількості відвідувань вебсайту, її автори тепер можуть детальніше вказати бажаний результат, наприклад «Забронювати зараз», «Отримати пропозицію», «Зв’язатися з нами» тощо. Наразі ця функція доступна лише на комп’ютерах».

Автори можуть використовувати кампанії «Просування», щоб просувати свої шорти та/або відео прямо з YouTube або YouTube Studio, без переходу в Google Ads. «Просування» також допомагає залучати нових підписників на канал, збільшувати перегляди та досягати інших цілей.
Щоби повести трафік у зворотний бік — з Instagram до ваших роликів, стане у пригоді Як в Instagram додати посилання на YouTube — покроково пояснює, де ставити лінк (біо, «Посилання» в профілі, сторіс/стікер «Посилання», пін у Reels) і як додати UTM для точної атрибуції.

Кілька корисних оновлень, що не перевертають правила гри, але розширюють можливості керування й підтримки вашого контенту на YouTube.
Для багаторегіональних каналів критична локалізація: альтернативні мініатюри за країнами підвищують CTR з огляду на мову й культурний контекст, а спрощене «Просування» пришвидшує запуск кампаній прямо зі Studio. Розбір змін і практичне застосування — Ютуб спростив просування і додав альтернативні мініатюри для різних регіонів.

Related Posts

Leave a Comment