Meta додає кілька нових елементів у свою систему захисту прав на бренд, які нададуть власникам інтелектуальної власності більше можливостей повідомляти про порушення, а також про пов’язані з цим проблеми у своїй ніші, допомагаючи Meta вдосконалювати та покращувати свої заходи із забезпечення дотримання прав.
По-перше, після кількох місяців бета-тестування Meta тепер впроваджує розширену функцію звітності, яка дозволяє всім компаніям, зареєстрованим у системі захисту прав на бренд, повідомляти про підозрілі шахрайські оголошення у великих обсягах.

І що цікаво, Meta тепер також дозволить брендам надсилати запити на дії щодо оголошень, які явно не використовують їхню інтелектуальну власність, через нову категорію «Інше».
Для чого саме це потрібно?
За даними Meta, бренди можуть використовувати це для запиту дій щодо:
«Реклами, що просуває продукти, послуги, схеми чи пропозиції з використанням шахрайських або таких, що вводять в оману, методів, включно з тими, які, ймовірно, спрямовані на обманне отримання грошей або особистої інформації, і які інакше не пов’язані з інтелектуальною власністю правовласника».
Щоб не підпасти під це правило, перевірте креативи на прозорість офера, коректність цін/умов і наявність зрозумілого контакту. Додайте налаштування безпеки бренду (виключні плейсменти/тематики), уточніть цілі оптимізації та налаштуйте відстеження конверсій. Покрокові чеклісти з вибору форматів і налаштувань — у матеріалі Реклама в соцмережах: що вибрати і як просуватися ефективно.
Це не зовсім вписується в менеджер із захисту прав на бренд, але це дотичний елемент, який Meta додала в процес звітності, щоб використати ширші галузеві знання правовласників для розслідування таких порушень.
Meta також оновила інтерфейс запиту на видалення контенту, скоротивши кількість кроків для подання скарги. Додавання нових параметрів пошуку на вкладці «Звіти» може спростити пошук інформації за вашими скаргами.
Також оновлені примітки до статусу звіту, щоб зробити списки зрозумілішими:
Статус | Визначення |
---|---|
Запит на перегляд | Запит на видалення було надіслано. |
На розгляді | Скаргу на елемент отримано, але рішення ще не прийнято. |
Не видалено | Скаргу на елемент розглянуто, і він не був видалений. |
Видалено | Скаргу на елемент розглянуто, і він був видалений. |
Знищено | Власник контенту або акаунта сам видалив свій елемент. |
Відкликано | Акаунт, що використовує інструмент Brand Rights Protection, відкликав свою скаргу через помилку або зміну рішення. |
Відновлено | Власник контенту або акаунта запросив перегляд видалення, і Meta встановила, що була помилка, тому елемент відновлено. |
Це корисні оновлення, і Менеджер із захисту прав на бренд Meta стає потужним інструментом у боротьбі з шахрайством і видаванням себе за іншу особу.
Тепер платформа також включає функцію зіставлення зображень за допомогою штучного інтелекту на основі еталонних зображень ваших продуктів для виявлення потенційних проблем у своїх додатках, і, оскільки Meta прагне додавати більше торговельних елементів, це важливий крок, що дає правовласникам упевненість у наявності певного захисту.
І це справді має значення: Meta повідомляє, що протягом 2024 року компанія видалила понад 157 мільйонів рекламних матеріалів із Facebook та Instagram через порушення політики боротьби з шахрайством.
Звісно, іронія полягає в тому, що, з іншого боку, Meta сама порушує права інтелектуальної власності творців контенту, використовуючи його для навчання своїх моделей штучного інтелекту.
Але це дещо інше, і приємно бачити, що Meta надає більше інструментів для безпеки брендів. Такі оновлення посилюють контроль якості розміщень, спрощують узгодження кампаній через сторонні платформи та дають маркетологам прозорішу атрибуцію. Розібратися, які функції доступні й як застосувати їх у роботі, допоможе матеріал Meta додає нові можливості управління Facebook і Instagram для сторонніх платформ.
Детальнішу інформацію про останні оновлення у сфері захисту прав на бренд можна знайти тут, а заявку на доступ до системи захисту прав на бренд можна подати тут.