Керівник Інстаграм розвіює міф про залученість, заявляючи, що використання правок збільшує охоплення

by Денис Нагорный
5 просмотры 3 minutes read
Руководитель Инстаграм развеивает миф о вовлеченности, заявляя, что использование правок увеличивает охват

Шукаєте способи покращити показники свого Інстаграма? Є зручний гід із чеклістами та прикладами — Навіщо потрібен Instagram — він допоможе швидко впорядкувати цілі, контент і метрики.

Керівник Instagram Адам Моссері нещодавно поділився кількома невеликими порадами, які можуть стати у пригоді. Звісно, це не «чарівні» лайфхаки, що за одну ніч утричі збільшать охоплення, але вони реально допомагають рухатися в правильному напрямку. Детально та покроково — у Навіщо потрібне просування в Instagram? — що робити, на які показники зважати й як вибудувати стабільне зростання.

По-перше, Моссері нещодавно зазначив, що відеоролики, створені в новому застосунку Meta «Edits», дійсно отримують невелике зростання охоплення, якщо їх розмістити в IG.

Як пояснив Моссері:

«Наразі функція “Зміни” трохи допомагає з охопленням. Вона не існуватиме вічно. Не використовуйте “Зміни” лише для того, щоб намагатися просунути контент, [тому що] ми можемо це перевірити. Але ми намагаємося запустити застосунок і також з’ясували, що прогнозування того, чи натиснете ви кнопку “Зміни”, може бути корисним для ранжування, і, відповідно, ми сподіваємося показувати більше такого контенту тим, кому він цікавий, і кому буде цікаво саме застосунок».

Отже, Instagram намагається залучити більше людей до застосунку Edits, і просування відео, створених в Edits, цьому допомагає. Тож принаймні зараз ви отримаєте певне зростання охоплення, публікуючи відео, зроблені в Edits. Деталі та практичні кроки — Навіщо просувати Instagram.

А оскільки в застосунку щотижня з’являється дедалі більше функцій, його варто перевірити за будь-яких умов. Докладніше — Meta запускає ШІ-функцію для рестайлінгу відео в Instagram Edits.

З іншого боку, Моссері також прагнув розвіяти міф про те, що для максимального охоплення цільової аудиторії необхідно взаємодіяти з контентом, який відповідає вашій власній ніші/пристрасті/бізнесу.

«Один із міфів, який я нещодавно дізнався про Instagram, полягає в тому, що для максимального охоплення потрібно взаємодіяти з контентом, схожим на той, який ви створюєте. Це однозначно не так. Взаємодіяти з людьми в коментарях та зі своїми підписниками загалом — це чудово, але те, яку аудиторію ви оберете для споживання, жодним чином не вплине на те, кому ви будете показувати свій контент».

Тож ці два фактори не обов’язково пов’язані. Звісно, взаємодія з людьми та профілями, що поділяють схожі інтереси, приверне їхню увагу до вашого профілю, і це може збільшити охоплення аудиторії, якщо вони потім відреагують на ваші публікації. Але з точки зору алгоритму, сам Instagram не використовує ваші перегляди, лайки тощо як показник релевантності аудиторії.

«Не соромтеся ділитися контентом, який вам подобається, а потім постарайтеся створити контент, який сподобається вашим підписникам».

Знову ж таки, у цьому є певна вигода: взаємодія з людьми з вашої ніші дасть їм змогу дізнатися про вашу присутність, що може призвести до зростання залученості. Але прямої кореляції немає. Instagram не розподіляє залученість за темами по певних групах, тож ваш вибір взаємодіяти з аудиторією у застосунку не вплине безпосередньо на ефективність.

Кілька корисних нотаток, які можуть допомогти вам налагодити процес ведення IG.

Related Posts

Leave a Comment