TikTok запустив нову програму, покликану спростити просування в застосунку для окремих компаній. Програма працює за спрощеною партнерською схемою, де творці контенту можуть відзначити компанію та отримувати комісійні за будь-які прямі реферальні посилання, опубліковані в цій публікації.
Програма під назвою «TikTok Go» спершу орієнтована на просування готелів і дозволяє креаторам позначати свою локацію та використовувати відповідний тег, щоб отримувати комісійні за контент. Як інтегрувати такі партнерства у медіамікс і обрати дієві формати — у матеріалі Реклама в соцмережах: що вибрати і як просуватися ефективно.

Як пояснила авторка @Amaya:
«Ви буквально заробляєте комісію, публікуючи контент із готелів, у яких зупиняєтесь. Незалежно від того, подорожуєте ви у справах, проводите відпустку чи просто публікуєте інформацію про те, де перебуваєте, якщо ви додасте правильний тег — вам заплатять».
Ця опція доступна в окремих регіонах у розділі «Монетизація» в акаунтах креаторів TikTok. Деталі щодо вимог, форматів виплат і перших кроків — у матеріалі Основи монетизації в TikTok: Як заробити на переглядах — зрозумілий гайд, що допомагає швидко підключитися й реально почати заробляти на переглядах.

Натиснувши на опцію «TikTok Go», ви перейдете до списку готелів, де також буде відображено, скільки творці контенту можуть заробити у вигляді комісійних за публікацію контенту про цього постачальника.

Як ви бачите на другому скріншоті вище, ви можете натиснути кнопку «Опублікувати контент» безпосередньо з лістингу, де будуть додані відповідні теги місцезнаходження та інформація для стимулювання прямих бронювань із вашого посту.

Ваша публікація в TikTok міститиме відповідну інформацію про місцезнаходження, а також примітку про те, що автор отримує комісійні за публікацію, щоб забезпечити прозорість.
Це може бути хорошим способом привернути більше уваги до готелів, при цьому ціни на такі акції відносно невисокі. І зрозуміло, чому багато готелів зацікавлені в таких акціях: шанувальники популярних авторів зможуть забронювати ті ж враження прямо у застосунку.
Схоже, це хороший спосіб спростити проведення подібних кампаній, що також може зменшити кількість інфлюенсерів, які намагаються використати свій онлайн-вплив для отримання знижок. Тепер готель може напряму спрямувати їх до цієї програми, замість того щоб втягуватися в незручні обговорення з цього приводу.
У TikTok заявляють, що це перша активація такого роду, і платформа також планує розширити сферу діяльності, пов’язану з їжею, оздоровленням, освітою та іншими видами подорожей. Деталі та приклади — у 5 найкорисніших функцій тик ток.
Схоже, це простий і недорогий спосіб просування з великим потенціалом, хоча мені цікаво, чи будуть великі інфлюенсери задоволені такими невеликими варіантами розподілу доходу. Гадаю, вони все одно шукатимуть окремі угоди, але для менш відомих авторів це може бути хорошим варіантом.
Програма TikTok Go уже доступна для готелів і креаторів контенту в Індонезії, Японії та США. Найближчим часом TikTok планує розширити свою діяльність. Якщо ви обираєте, де тестувати такі партнерства й як розподілити бюджет між майданчиками, станe у пригоді матеріал Вибір платформи для SMM: порівняння Instagram, Facebook і TikTok — він допоможе зрозуміти, де формат дасть найбільшу віддачу.