Інстаграм запускає репости, карту друзів та багато іншого

by Денис Нагорный
4 просмотры 7 minutes read
Инстаграм запускает репосты, карту друзей и многое другое

Instagram офіційно запустив три нові функції, які він тестував протягом деякого часу: репости, карта друзів і вкладка «Друзі» у стрічці Reels тепер доступні всім користувачам.

Перш за все, про репости — мабуть, найсуперечливіший із трьох пунктів. І справа не в самій функції — репости, очевидно, доволі поширені на соціальних платформах. Однак Instagram роками відмовлявся додавати функцію репостів, побоюючись, що це може знизити інтерес до публікації оригінальних постів.

Схоже, зараз це вже не так важливо.

Як пояснив Instagram:

«За допомогою репостів ви можете репостити публічні ролики та публікації в стрічці, що спрощує обмін інформацією про свої інтереси з друзями. Репости відображатимуться в рекомендаціях у стрічках ваших друзів і підписників, а також на окремій вкладці у вашому профілі, тож ви завжди зможете повернутися до своїх репостів».

Як ви можете побачити на цих прикладах зображень, репости в Instagram включатимуть зображення фотографії профілю користувача, який зробив репост, із фіолетовим значком репосту поверх нього.

Instagram також додає вкладку «Повторні публікації» в профілі користувачів, де ви зможете побачити весь контент, яким повторно поділився кожен користувач, а також будь-які додані ним коментарі, які також відображатимуться поверх мініатюрного зображення.

Це може докорінно змінити роботу Instagram, і ваша стрічка перетвориться на суміш рекомендованих штучним інтелектом роликів і випадкових репостів від людей, з якими ви пов’язані.

Instagram уже кілька місяців робить акцент на взаємних рекомендаціях: спершу з’явилася стрічка Reels, які сподобалися друзям, а навесні розпочалося тестування репостів. Усе це стало частиною свіжого великого гайда ­– Інстаграм дає огляд того, коли використовувати різні типи публікацій (інфографіка) – де наочно показано, як поєднувати пости, сторіс, каруселі та Reels, аби залученість зростала разом з охопленнями.

Тобто рух до цього тривав уже певний час, і багато хто розглядає це як суттєву зміну підходу до застосунку.

Instagram стверджує, що репости належать автору оригінального посту:

Це відкриває авторам новий канал зростання: якщо хтось робить репост вашого ролика чи каруселі, алгоритм може показати його своїй аудиторії — навіть тим, хто ще не підписаний на ваш профіль. Чим привабливіший контент, тим ширший «ефект репоста» і тим більше шансів перетворити глядачів на постійних підписників. Детальніше про те, як скористатися цією механікою та іншими прийомами для розширення спільноти, читайте у статті Як керувати підписниками в Instagram: ефективні стратегії та поради.

Саме так Instagram намагається використати це як спосіб розширити охоплення авторів, і, можливо, це принесе користь. Минулого тижня Meta також повідомила, що понад дві третини рекомендованого контенту в Instagram (у США) тепер становлять оригінальні публікації, і це може стати ще одним елементом масштабнішої стратегії з підтримки авторів оригінального контенту і зміцнення відносин із впливовими користувачами.

Але видається дивним, що Instagram так довго опирався цій концепції, а тепер усе гаразд.

Хоча, гадаю, зрештою все одно менше людей публікує пости в IG, тож, можливо, варто менше турбуватися про те, що це завадить поширенню оригінального контенту.

У будь-якому разі, Meta зіставила цю проблему з потенційною вигодою для творців і зупинилася на останньому, що може суттєво вплинути на ваш досвід використання Instagram.

Наступним кроком стане відповідь Instagram на Snap Map — нове, опційне відображення «Карти друзів», на якій буде показано, де перебувають ваші друзі в будь-який момент часу.

Як ви бачите на цьому прикладі, карта друзів IG буде доступна через стрічку нотаток у верхній частині вашої поштової скриньки, дозволяючи вам отримати доступ до відображення всіх ваших друзів, у яких у застосунку ввімкнено відстеження місцеперебування.

Ви можете поділитися своїм останнім активним місцеперебуванням з обраними вами друзями і вимкнути цю функцію будь-коли. Ви також можете відкрити карту, щоб побачити контент, який ваші друзі і улюблені автори публікують із цікавих місць. Незалежно від того, як ви використовуєте карту, у вас і ваших друзів є новий, простий спосіб спілкування одне з одним.

Окрім поточного місцеперебування користувача, на карті також буде відображено будь-який контент із зазначеним місцем, включаючи ролики, пости, історії та нотатки.

Отже, так, це Snap Map у форматі IG, який може бути зручним варіантом, особливо якщо врахувати, що майже половина всіх користувачів Snap (400 мільйонів) використовують цю функцію.

Instagram тестує цю функцію вже давно, і перші ознаки її роботи були помічені під час тестування в листопаді 2023 року. IG запустила тест карти в реальному часі в серпні минулого року, і тепер, судячи з усього, вона задоволена функціями безпеки та елементами керування, тому переходить до ширшого запуску.

Хоча вона також прагне підкреслити ваші можливості керування такими речами.

Instagram надає підліткам і їхнім батькам гнучкі налаштування приватності: тепер можна обирати, з ким ділитися геолокацією, а також вимикати показ місцезнаходження в окремих локаціях чи для конкретних контактів. Батьки можуть дистанційно контролювати, чи матиме дитина доступ до цієї опції. Докладніше про оновлення — у матеріалі Інстаграм додає більше функцій захисту для молодих користувачів.

Що важливо, тому що:
«Якщо ви використовуєте функцію обміну геоданими, ваше місцеперебування оновлюється щоразу, коли ви відкриваєте застосунок або повертаєтеся до нього, якщо він працював у фоновому режимі».

Таким чином, воно оновлюватиметься автоматично, якщо ви дали на це згоду, що подібно до Snap, хоча Snapchat виводить на екран повідомлення, коли відстеження місцеперебування активне, щоразу, коли ви входите в систему. Ймовірно, IG зробить те саме.

Нарешті, Instagram також додає нову вкладку «Друзі» в Reels, де відображатиметься загальнодоступний контент, з яким взаємодіяли ваші друзі, і/або рекомендації з створених вами Blends.

Це розширення згаданого вище списку Reels, які сподобались вашим друзям, який Instagram додав ще в січні.

Схоже, Instagram побачив хорошу залученість у демонстрації того, що популярне в групах друзів, тож він намагається поширити це на власну стрічку.

Як видно на скріншотах вище, нова стрічка «Друзі» буде доступна через список у верхній частині екрана. Як і в TikTok, але стрічка поповнюватиметься не лише публікаціями друзів, а й контентом, якому вони поставили лайк.

Instagram повідомляє, що користувачі матимуть певний контроль над тим, що тут відображається, тому їм не доведеться демонструвати широкій аудиторії все, що їм сподобалося. Крім того, в Instagram додана можливість вимикати сповіщення про рекомендації контенту від користувачів, які вам менш цікаві.

Це може стати ще одним способом розширити кругозір і стимулювати взаємодію шляхом спільних інтересів.

Отже, три нові функції, які, по суті, не є новими, оскільки всі вони вже деякий час перебувають на стадії тестування. Але тепер подивимось, як на них відреагує ширша аудиторія, і це може суттєво вплинути на ваш процес ведення Instagram.

Related Posts

Leave a Comment