Ваші рекламні кампанії не знаходять відгуку в молодої аудиторії? Це може допомогти.
Snapchat опублікував новий дослідницький звіт спільно з BBDO NY, у якому детально розглядається, чого очікує покоління Z від брендів і чому багатьом компаніям не вдається достукатися до молодої аудиторії. Якщо стандартизувати механізми підтвердження віку — як пропонує ініціатива Перевірка віку в соціальних мережах вимагає стандартного галузевого процесу виявлення — брендам буде простіше відповідати цим очікуванням: вони зможуть гарантувати захист неповнолітніх і водночас спілкуватися з молоддю «на одній хвилі».
Як пояснили в Snapchat:
«Кожен хоче достукатися до покоління Z. Але бренди, схоже, помиляються в тому, як встановлюють з ними контакт — можливо, тому, що перетворили найрізноманітніше покоління на кліше. І покоління Z це відчуває — 76% представників покоління Z у світі кажуть, що свідомо уникають реклами».
І Snapchat це добре розуміє, враховуючи, що його аудиторія здебільшого молода.
Новий звіт Snapchat базується на відповідях 6000 користувачів соціальної платформи покоління Z віком від 13 до 27 років із шести ринків (США, Велика Британія, Канада, Франція, Німеччина, Австралія), що забезпечує широкий спектр відповідей молодих користувачів.
На основі цього Snap опублікував п’ять рекомендацій для підвищення зв’язку з брендом серед молодої аудиторії.
По-перше, Snapchat стверджує, що молодь більше звертає увагу на соціальні проблеми та громадянську відповідальність, а не на демонстрацію статусу.
За даними Snap:
«70% представників покоління Z у світі заявляють, що більше поважають людей, які підтримують глобальні проблеми, тоді як 59% — менш позитивно ставляться до тих, хто демонструє своє багатство в соцмережах».

Отже, йдеться не стільки про демонстрацію заможного способу життя, скільки про зв’язок із соціальними проблемами, що знаходять більший відгук у повідомленнях бренду. У цю ж концепцію чудово вписується і нещодавнє оновлення Meta розширює можливості перевірки віку за допомогою відео-селфі — прозорий інструмент, який підкреслює відповідальне ставлення компанії до захисту неповнолітніх і демонструє, що турбота про користувачів важливіша за показний глянець.
Це підтверджується й другим ключовим висновком Snap:
«60% представників покоління Z у світі заявили, що купують лише у тих брендів, чиї цінності їм близькі. Вони також готові платити більше за бренди, які поділяють їхні переконання».

Інакше кажучи, покоління Z готове витрачати більше, якщо відчуває відповідність бренду своїм принципам — і це, за словами Snap, важливий зсув у поведінці споживача.
Дані також свідчать, що у різних регіонах покоління Z має різні ціннісні пріоритети.

Як бачимо, загальні теми є універсальними, але кожен регіон має свої нюанси — ще одна цікава тенденція.
Звіт також показує, що покоління Z цінує наполегливу працю: 69% респондентів зазначили, що більше поважають людей, які старанно працюють і мають кілька джерел доходу. Крім того, 38% заявили, що за останній рік почали більше дбати про дисципліну.
І нарешті, Snapchat дає пораду для вже відомих брендів:
«Покоління Z відкрите до того, щоб традиційні бренди ставали частиною культурних подій і взаємодіяли з ними напряму. Майже половина представників покоління Z у світі заявили, що їм цікаво, коли класичні бренди звертаються до них через вірусні тренди або залучають авторів. Фактично, 65% представників покоління Z у світі заявили, що надають перевагу брендованому контенту, створеному креаторами».

У цілому звіт дає низку цінних порад для брендів, які хочуть налагодити контакт із поколінням Z і посилити свою привабливість серед молоді. А Snapchat якраз і пропонує таку можливість, залишаючись ключовим інструментом спілкування для великої частини молодої аудиторії. Водночас не менш важливо дбати про безпеку: платформа рухається саме в цьому напрямку й уже Інстаграм додає більше функцій захисту для молодих користувачів — додатковий аргумент на користь довіри до соцмережі, де молодь почувається комфортно, а бренди можуть працювати без репутаційних ризиків.
Повне дослідження зв’язків із брендом покоління Z, проведене Snapchat, можна переглянути тут.