LinkedIn продовжує зростати: нещодавно платформа повідомила, що кількість її користувачів у всьому світі досягла 1,2 мільярда. А оскільки ця професійна соціальна мережа також демонструє рекордний рівень залученості, вона відкриває перед вами чудову можливість охопити бізнес-аудиторію та просувати свої продукти абсолютно новими способами. Як інтегрувати LinkedIn у систему залучення, утримання та підвищення впізнаваності бренду, детально пояснює стаття Ключові задачі СММ: залучення, утримання та підвищення впізнаваності — натхненне керівництво, що допомагає перетворити зростаючий інтерес аудиторії на сталий успіх.
Отже, все більше можливостей для LinkedIn. Відео зараз — зірка застосунку: відео тепер публікують у 20 разів частіше, а відеоконтент генерує у 1,4 раза більше залученості, ніж інші типи публікацій.
І оскільки так багато осіб, які приймають рішення у сфері B2B, зараз активно користуються застосунком і присутні у стрічці новин, у вас з’явилося набагато більше способів донести до них свої повідомлення, що може допомогти підвищити ваш потенціал продажів.
Щоб підкреслити цю можливість, LinkedIn опублікував новий огляд свого охоплення та рекламного потенціалу, який ми для зручності використання екстраполювали в цю інфографіку.
Варто враховувати це під час вибору підходу до маркетингу в соціальних мережах. Щоб швидко зрозуміти, які канали та формати дадуть найкращий відгук саме для вашого бізнесу, зверніться до статті Реклама в соцмережах: що вибрати і як просуватися ефективно — позитивний огляд, який допоможе розставити пріоритети й вибудувати стратегію з максимальною віддачею.
