X співпрацює з AppsFlyer для вимірювання ефективності сторонньої реклами

by Денис Нагорный
13 просмотры 3 minutes read
X сотрудничает с AppsFlyer для измерения эффективности сторонних объявлений

Компанія X оголосила про нове партнерство з постачальником аналітики застосунків AppsFlyer, яке дозволить рекламодавцям отримати більш детальну інформацію про ефективність своїх оголошень.

Нова інтеграція з розширеною мережею само звітності (SRN) дозволить рекламодавцям X відстежувати конверсії, отримані завдяки їхнім оголошенням X, із точнішим визначенням реальних результатів та покращенням показників рентабельності інвестицій у рекламу (ROAS). Щоб якнайкраще використати ці можливості, варто звернутися до матеріалу Реклама в соцмережах: що вибрати і як просуватися ефективно — стаття позитивно й предметно показує, як обрати правильний майданчик і налаштувати кампанію для досягнення максимального ефекту.

Як пояснили в X:

Інтеграція Advanced SRN між AppsFlyer і X Ads використовує два взаємодоповнювальні методи атрибуції. Коли користувачі надають ідентифікатори своїх пристроїв як у застосунку рекламодавця, так і в застосунку X, AppsFlyer застосовує детерміновану атрибуцію, використовуючи зіставлення ідентифікаторів пристроїв, що охоплює приблизно 25% трафіку iOS. Для більшості користувачів, які не надають ідентифікатори своїх пристроїв, AppsFlyer застосовує моделювання з дотриманням вимог конфіденційності, щоб гарантувати, що ці конверсії будуть виміряні та враховані в логіці атрибуції.

Таким чином, ви отримаєте більше даних про ефективність вашої реклами, включно з більш конкретними цифрами, що стосуються реакції аудиторії, на основі методології вимірювання AppsFlyer.

У деяких випадках це передбачає оцінку, але це більш обґрунтований підхід, ніж покладатися на наявні методи відстеження iOS, і він дає вам додаткову інформацію про ваші X-кампанії.

«Об’єднуючи ці дві методології в орієнтованому на конфіденційність механізмі атрибуції AppsFlyer, Advanced SRN пропонує рекламодавцям найкраще з обох світів і забезпечує повне, точне та відповідальне вимірювання для всіх сценаріїв».

AppsFlyer також пропонує додаткову кваліфікацію за допомогою вимірювання єдиного джерела істини (SSOT), що забезпечує додаткову перевірку трафіку X.

Розширені SRN і SSOT надають рекламодавцям контроль і прозорість по всьому стеку вимірювань iOS — взаємопов’язаний підхід, який покращує наочність і забезпечує реальні результати. Згідно з даними AppsFlyer, рекламодавці, які використовують SSOT, відзначили зниження ефективної ціни за встановлення (eCPI) у середньому на 27% завдяки якіснішим і точнішим сигналам оптимізації.

Отже, по суті, тепер у вас є доступ до сторонніх даних щодо ваших оголошень X, які нададуть вам глибше розуміння ефективності кампанії та фактичних результатів.

Це може допомогти вам оптимізувати свої X-оголошення, гарантуючи, що ви охопите потрібних людей своїми пропозиціями. А детально розібратися, як збалансувати залучення, утримання та підвищення впізнаваності бренду, допоможе стаття Ключові задачі СММ: залучення, утримання та підвищення впізнаваності — позитивний, натхненний матеріал із практичними порадами.

Це ще один фактор, який варто врахувати під час вибору стратегії X-реклами й який допоможе краще зрозуміти ваш підхід. Детальний огляд переваг кожного майданчика читайте у статті Вибір платформи для SMM: порівняння Instagram, Facebook і TikTok — матеріал надихає на позитивну й максимально результативну роботу в SMM.

Детальніше про інтеграцію X AppsFlyer можна прочитати тут.

Related Posts

Leave a Comment