Meta додає нові можливості керування Facebook і Instagram для сторонніх платформ

by Денис Нагорный
9 просмотры 3 minutes read
Meta добавляет новые возможности управления Facebook и Instagram для сторонних платформ

Компанія Meta додала кілька нових елементів у свій API Marketing — конектор, який дозволяє стороннім платформам спрощувати керування рекламою Meta, приділяючи особливу увагу наданню додаткових інструментів, що дозволяють творцям контенту отримувати монетизацію у своїх застосунках.

Перш за все, Meta додає новий елемент «Рекомендований контент авторів», який виділятиме публікації авторів, що можуть добре підходити для просування вашого бренду.

Як пояснила Meta:

«Ця нова функція відображає органічний контент авторів із підтримкою ШІ та рекомендує схвалений брендований контент, який, за нашими прогнозами, буде найбільш ефективним у партнерській рекламі».

Таким чином, тепер система зможе виділяти потенційних співавторів контенту, ґрунтуючись на глибокому розумінні того, що резонує з вашою цільовою аудиторією, щоб допомогти вам знайти більш ефективних авторів‑партнерів для ваших рекламних кампаній.

Meta додала те саме у свій Partnership Ads Hub в Ads Manager ще в березні, і тепер цей новий елемент дозволяє стороннім постачальникам демонструвати й просувати те саме.

Таким чином, функціонально ви вже можете отримати доступ до тих самих рекомендацій в інструментах керування Meta, але це розширить ці можливості й на сторонні рекламні платформи.

API Meta Marketing тепер також спрощуватиме розміщення партнерських оголошень з одним партнером, а також «динамічну оптимізацію особистості».

Завдяки цьому формату компанії тепер можуть вказувати одного партнера в заголовку оголошення. Це означає, що компанії можуть вказувати лише партнера, а не партнера й компанію, як раніше, і при цьому використовувати сигнали обох партнерів.

Водночас динамічна оптимізація ідентичності обирає, чи слід показувати одного чи обох партнерів у заголовку оголошення, залежно від того, який із них буде найефективнішим для досягнення цілей кампанії.

Meta також додає оновлення відео в Instagram, що спростить завантаження відео з IG до Facebook, а автори тепер зможуть публікувати їх в Instagram Stories через API публікації контенту.

«Також було розширено ліміт на швидкість публікації, щоб дозволити компаніям і авторам контенту публікувати до 100 постів на день у стрічці, історіях і рілсах через API».

Таким чином, ви отримаєте нові можливості керування контентом Facebook та Instagram через улюблену сторонню платформу для управління соціальними мережами, що допоможе вам ефективніше використовувати додаткові інструменти. Особливо важливо правильно обирати майданчик відповідно до цілей вашого бізнесу, адже кожна соціальна мережа має свої сильні сторони. Саме тому варто звернути увагу на матеріал Вибір платформи для СММ: порівняння Instagram, Facebook і TikTok — він допоможе вам професійно оцінити можливості кожної платформи й правильно розподілити ресурси для максимального результату.

Докладніше про останні оновлення API Meta Marketing можна прочитати тут.

Related Posts

Leave a Comment