Відповіді на коментарі до публікацій можуть суттєво впливати на загальну ефективність

Автор Денис Нагорный
14 просмотры 6 minutes read
Ответы на комментарии к публикациям могут оказать большое влияние на общую эффективность

Взаємодія з аудиторією є ключовим елементом соціальних мереж, який може суттєво впливати на охоплення, адже вища залученість свідчить про більший інтерес тощо. Якщо ви робите основний акцент на інстаграм і хочете посилювати не лише реакції, а й покази постів, стане в пригоді практичний розбір Як збільшити охоплення в інстаграм: 10 способів.

Але наскільки великий вплив насправді має взаємодія з людьми, наприклад, коли ви відповідаєте на їхні коментарі до своїх оновлень?

Саме це компанія Buffer намагалася з’ясувати у своєму останньому дослідницькому звіті , проаналізувавши взаємодію більш ніж з 2 мільйонами постів на різних платформах, щоб з’ясувати, чи справді відповіді людям сприяють зростанню залученості публікацій.

І це логічно. Алгоритми показують вам, коли люди, на яких ви підписані, відповіли на публікації, що підвищує охоплення постів у особистих мережах, а взаємодія, ймовірно, спонукає більше людей відповідати.

Згідно з даними Buffer, якщо розглядати середні показники взаємодії, відповіді на коментарі можуть чинити значний вплив на загальну залученість, причому найбільше зростання активності внаслідок відповідей на коментарі спостерігається в Threads.

Як видно на цій діаграмі, за даними аналізу Buffer, публікації, в яких автори відповідають на коментарі, загалом отримують на 42% більше залученості.

Що, знову ж таки, логічно, хоча варто також зазначити, що такий тип аналізу не є остаточним, оскільки може бути так, що більш популярні пости просто отримують більше відповідей, що здатне спотворити дані.

Але якщо дивитися на ширший контекст охоплення, дані, схоже, вказують на те, що існує позитивна кореляція між публікаціями, в яких автор взаємодіє з коментарями, і тими, де він просто публікує оновлення і йде далі. А якщо ви тільки обираєте, на якій платформі зосередити зусилля і де ця залученість дасть найкращий ефект, стане в пригоді порівняння в матеріалі Вибір платформи для SMM: порівняння Instagram, Facebook і TikTok.

Відносне зростання залученості через коментарі відрізняється на кожній платформі:

  • Публікації в LinkedIn демонструють зростання загальної залученості на 30%, коли автор відповідає на коментарі.
  • Публікації в Instagram показують зростання на 21%. Якщо ваше завдання – перетворити цю додаткову активність на стабільне зростання профілю, подивіться детальний гайд Як зробити так, щоб було багато підписників в інстаграмі?
  • Залученість користувачів Facebook у середньому зростає на 9%
  • В Twitter загальна активність збільшується на 8% внаслідок взаємодії з вашою аудиторією.

Знову ж таки, це складний для вимірювання елемент, оскільки в гру вступає безліч змінних, включаючи те, що являє собою пост (наприклад, публікація з запитанням збере більше коментарів, як і опитування), хто публікує пост, які особливості вибірки даних тощо.

Однак, розглядаючи середні показники за великою вибіркою постів, дослідження Buffer показує, що існує сильна кореляція між взаємодією з коментарями та зростанням охоплення публікацій.

А в випадку з Threads це частково зроблено навмисно.

Як зазначає Buffer, команда Threads цілеспрямовано намагалася зробити відповіді більш помітними в застосунку, щоб стимулювати взаємодію.

Як сказав керівник Instagram Адам Моссері виданню The Verge невдовзі після запуску Threads:

«Підняття відповіді до рівня вихідного поста дає змогу вести більш активну і різноманітну дискусію, і це одна з причин, чому ми не стали просто намагатися впихнути це в стрічку Instagram або на окрему вкладку».

Кожен соціальний застосунок зіткнувся з труднощами в цьому плані, оскільки користувачі стали менше публікувати пости і залишати коментарі в публічних стрічках. Багато хто почав набагато обережніше висловлюватися, побоюючись сказати щось «не те», отримати штраф або стати об’єктом осуду за свою думку назавжди. Тому вони повернулися до спілкування в особистих чатах, хоча насправді лише невеликий відсоток користувачів взагалі коли-небудь активно публікував пости в соціальних застосунках.

Наприклад, в застосунку X 100% контенту, що публікується в застосунку, створюють 20% користувачів X. Решта 80% ніколи не публікують пости і навіть не взаємодіють, а просто читають стрічку X (так було вже тривалий час і, ймовірно, так є й зараз).

Таким чином, залученість обмежена і завжди була обмеженою, але водночас вона є ключовим показником інтересу та активності, який усі алгоритми соціальних платформ використовують для визначення охоплення. При цьому останні дослідження показують, що саме соціальні платформи стають важливим джерелом інформації – детальніше про це в огляді У звіті йдеться, що Facebook і TikTok є ключовими джерелами новин.

З огляду на це, стає зрозуміло, що більша кількість відповідей означає вищу ефективність, але варто відзначити важливість відповідей і взаємодії з аудиторією для стимулювання цієї активності. А якщо однією з ключових платформ для вас залишається TikTok, набір практичних прийомів для роботи із залученістю є в статті Найкращі лайфхаки для зростання в TikTok.

Тому, хоча я б сказала, що ці дані не є остаточними, вони показові і слугують хорошим орієнтиром щодо того, як вам варто витрачати свій час, якщо ваша мета – максимальне охоплення. А частину рутини з публікаціями можна передати «на автопілот», налаштувавши відкладений постинг за інструкцією з гайда Як запланувати публікацію в інстаграм: найкращі способи та сервіси.

Повне дослідження Buffer про залученість можна прочитати тут.

Related Posts

Leave a Comment